Zmiany oraz informacje do regulaminu z uwzględnieniem COVID19
Bezpieczne rezerwacje
Zwracamy 100% pieniędzy w przypadku zamknięcia granic!
W cenie ubezpieczenie zdrowotne od COVID19!
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji obejmuje dodatkowo COVID19* (*koszt ubezpieczenia KR wynosi 3,5% wartości umowy)
INFORMACJE ORAZ ZMIANY DO REGULAMINU I LOVE TRAVELS w związku z Covid19 – obowiązują od dnia 16.10.2020 r. do odwołania
1. Zmianie ulegają zapisy regulaminu I Love Travels tyczące się płatności oraz rezygnacji z wyjazdów w sposób następujący:
o Aby potwierdzić rezerwację należy wpłacić zaliczkę minimum 20% wartości umowy lub 200 zł. Pozostała część płatności za umowę powinna być wpłacona najpóźniej na 21 dni przed planowanym wyjazdem,
o w przypadku zamknięcia granic Państw, które uniemożliwiają dojazd na miejsce imprezy turystycznej lub zamknięcie docelowej miejscowości (w tym też infrastruktury narciarskiej) pomiędzy 1-21 dniem przed wyjazdem zwracamy 100% wpłaconych pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych,
o w przypadku zrezygnowania z innych powodów niż zamknięcie granic obowiązywać będą następujące warunki potrąceń:
a. 450 złotych od osoby w przypadku rezygnacji powyżej 40 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej;
b. 40% ceny Imprezy Turystycznej przy rezygnacji w okresie od 40 – 20 dni przed datą rozpoczęcia Imprezy Turystycznej;
c. 60% ceny Imprezy Turystycznej przy rezygnacji w okresie od 19 - 15 dni przed datą rozpoczęcia Imprezy Turystycznej;
d. 80% ceny Imprezy Turystycznej, jeśli rezygnacja nastąpiła w czasie 14 - 10 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej;
e. 90% ceny Imprezy Turystycznej, jeśli rezygnacja nastąpiła w czasie 10 – 7 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej;
f. 100% ceny Imprezy Turystycznej w przypadku rezygnacji w czasie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem Imprezy Turystycznej.
2. W przypadkach skierowania na kwarantannę w terminie pomiędzy 2 a 21 dniem przed datą rozpoczęcia imprezy turystycznej i chęci skorzystania z bez kosztowej zmiany rezerwacji, należy:
o Udokumentować skierowanie na kwarantannę, poprzez wysłanie drogą elektroniczną oraz pocztą na adres siedziby I Love Travels zaświadczenia z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego potwierdzającym skierowanie na kwarantannę. Dokument ten powinien otrzymać każdy, kto znajdzie się w takiej sytuacji. Dokument należy dostarczyć w formie skanu,
zrzutu z ekranu lub oryginału nie później niż 48h przed planowanym
wyjazdem.
o Wybrać nowy wyjazd z oferty I Love Travels z sezonu 2020/2021 i złożyć
nową rezerwację przez maila lub platformę rezerwacji na naszej stronie, jednak nie później niż 14 dni przed jej planowanym rozpoczęciem.
o W przypadku, kiedy cena nowej rezerwacji jest wyższa od tej na którą nie możemy pojechać, należy dopłacić równowartość wyższej ceny.
o W przypadku zmiany rezerwacji nie można dokonać zmiany uczestników. o Wszystkie dodatkowe rabaty i bonusy uzyskane przy zakupie pierwszej
imprezy, nie obowiązują przy kolejnej.
-
Wszyscy Klienci I Love Travels ubezpieczeni w agencjach z których korzystamy tj. Signal Iduna, PZU lub AXA (we wszystkich wariantach), w trakcie pobytu zagranicznego, będą chronieni w przypadku zdiagnozowania chroby wywołanej przez COVID19. Koszty leczenia w przypadku zachorowania Ubezpieczonego świadczone będą do pełnych sum ubezpieczenia. Prosimy wziąć pod uwagę, że Klientom, u których zdiagnozowany zostanie korona wirus, pomocy medycznej i opieki udzielą, w pierwszej kolejności, władze lokalne na miejscu, w którym obecnie przebywają.
-
W przypadku zakażenia korona wirusem wszystkie nasze polisy turystyczne zapewniają ochronę. Tyczy się to zarówno miejsc, w których do tej pory zachorowania nie występowały, jak i tych, gdzie ogłoszony był stan epidemii. W każdym z przypadków ubezpieczyciel pokrywa koszt i skutki zachorowania w podróży.
-
W przypadku, kiedy Podróżny znajdzie się w trudnej sytuacji związanej z wystąpieniem nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności w rozumieniu art. 4 pkt 15 Ustawy (nieuniknionych i nadzwyczajnych okolicznościach – należy przez to rozumieć sytuację pozostającą poza kontrolą strony powołującej się na taką sytuację, której skutków nie można było uniknąć, nawet gdyby podjęto wszelkie rozsądne działania), I Love Travels udziela Podróżnemu należytej pomocy na warunkach określonych w art. 52 Ustawy (Ust.1 Organizator turystyki niezwłocznie udziela odpowiedniej pomocy podróżnemu, który znalazł się w trudnej sytuacji 2. Pomoc, o której mowa w ust. 1, polega w szczególności na udzieleniu: 1) odpowiednich informacji dotyczących świadczeń zdrowotnych, władz lokalnych oraz pomocy konsularnej; 2) podróżnemu pomocy w skorzystaniu ze środków porozumiewania się na odległość, w tym ze środków komunikacji elektronicznej oraz w skorzystaniu ze świadczeń zastępczych. Organizator turystyki może zażądać opłaty z tytułu udzielenia pomocy, o której mowa w ust. 1, jeżeli trudna sytuacja powstała z wyłącznej winy umyślnej podróżnego lub w wyniku jego rażącego niedbalstwa. Wysokość opłaty nie może przewyższać rzeczywistych kosztów poniesionych przez organizatora turystyki.)
-
W przypadku, kiedy zapewnienie Podróżnemu powrotu do kraju jest niemożliwe zgodnie z Umową z powodu nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności, I Love Travels ponosi koszty niezbędnego zakwaterowania podróżnego, w miarę
możliwości o kategorii równoważnej do określonej w Umowie, przez okres do 3 nocy. Powyższe uprawnienie do zakwaterowania nie wyłącza stosowania przepisów korzystniejszych w tym zakresie (w tym finansowania w ramach ubezpieczenia).
7. Osoby, które wykupią ubezpieczenie od kosztów rezygnacji a przed wyjazdem lub na miejscu stwierdzone zostanie zachorowanie przez COVID19 (potwierdzone testem Sanepidu lub odpowiednich organów państwowych) oraz zostanie objęty kwarantanną to ubezpieczenie będzie działać a zwrot poniesionych kosztów/niewykorzystanych świadczeń w ramach regulaminu OWU rezygnacji z podróży realizowany będzie przez ubezpieczyciela.
Regulamin
REGULAMIN PLATFORMY INTERNETOWEJ
ILOVETRAVELS.PL
Podróżnicy, aby uczynić korzystanie z Platformy Internetowej ilovetravels.pl przyjemnymoraz czytelnym Administrator Platformy Internetowej oraz Usługodawca przygotował dla wasRegulamin Korzystania z PlatformyInternetowej znajdującej się pod adresem domenowymhttps://ilovetravels.pl/,który w dalszej części dokumentu będziemy nazywać „Regulaminem”.
Regulamin dostarczy wam niezbędnych informacji dotyczących zasad funkcjonowania Platformy Internetowej oraz zasad świadczenia Usług przez Usługodawcę. Do powyższego regulaminu dołączony został załącznik w postaci Polityki Prywatności, która zawiera niezbędne informację dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, których podstawą jest Ogólne Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przedmiotem działalności Platformy Internetowej jestudostępnianie na rzecz Użytkowników infrastruktury teleinformatycznej za pomocą której następuje nieodpłatna organizacja, gromadzenie i składanieOfert oraz obsługa zgłoszeń rezerwacyjnych Użytkowników.
- Regulamin został przygotowany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu Cywilnego oraz Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- W Regulaminie użyto poniższych pojęć, które należy rozumieć w następujący sposób:
- Administrator danych osobowych - organ, jednostka organizacyjna, podmiot lub osoba, decydujący o celach i środkach przetwarzania danych osobowych zgodnie z definicją zawartą w Ogólnym Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Adres mailowy – adres poczty elektronicznej właściwy do kontaktu z ILOVETRAVELS tj. kontakt@ilovetravels.pl
- Klient – Użytkownik będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystający z Usług świadczonych przez ILOVETRAVELS celem odszukania Oferty i zawarcia we własnym imieniu Umowy z ILOVETRAVELS.
- Konto Użytkownika – przestrzeń Platformy Internetowej, dostępna po rejestracji, specjalnie przygotowana dla określonego Użytkownika w ramach infrastruktury teleinformatycznej ILOVETRAVELS
- Oferta - propozycja zawarcia Umowy świadczenia usług organizacji i uczestnictwa w imprezie turystycznej organizowanej przez ILOVETRAVELSudostępniona przez ILOVETRAVELS za pośrednictwem Platformy Internetowej, na warunkach określonych Umowie oraz Ogólnych Warunkach Umowy zawierająca dane na temat imprezy turystycznejopublikowane przez
- Platforma Internetowa- Serwis internetowy prowadzony przez ILOVETRAVELS , udostępniający na rzecz Użytkowników infrastrukturę teleinformatyczną za pomocą której następuje organizacja, gromadzenie i składanie Ofert oraz obsługa zgłoszeń rezerwacyjnych Użytkowników.
- Powiadomienie – wiadomość elektroniczna przesłana na adres mailowy Użytkownika, zawierająca określoną informację.
- Usługa–usługa świadczona drogą elektroniczną przez ILOVETRAVELS polegająca na prowadzeniu Konta Użytkownika,udostępnianiu na rzecz Użytkowników infrastruktury teleinformatycznej za pomocą której następuje organizacja, gromadzenie i składanie Ofert oraz obsługa zgłoszeń rezerwacyjnych Użytkowników.
- Umowa – umowa zawierana między ILOVETRAVELS a Klientem za po Platformą Internatową, której przedmiotem jestudział Klienta w wybranej z Oferty imprezie turystycznej.
- Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która w jakikolwiek sposób korzysta z Platformy Internetowej.
- ILOVETRAVELS/ Organizator –I LOVE TRAVELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ul. Szyszaków 92, NIP: 9522199005, numer telefonu +48 728 238 897, adres e-mail: kontakt@ilovetravels.pl
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika w wyniku korzystania z Platformy Internetowej jest ILOVETRAVELS
- W celu uzyskania informacji na temat metod ochrony danych osobowych stosowanych przez ILOVETRAVELS zapraszamy do zapoznania się z Polityką Prywatności stanowiącą Załącznik nr. 1 do Regulaminu.
- Za pośrednictwem Platformy Internetowej nie dochodzi do zawarcia Umowy. Po wybraniu stosownej oferty i po złożeniu jej rezerwacji pracownik ILOVETRAVELS nawiąże kontakt z Klientem celem przedstawienia ostatecznej oferty oraz zawarcia Umowy.
- Informacje opublikowane w ramach Platformy Internetowej oraz inne informacje przekazane Klientowi przed podpisaniem z Klientem Umowy stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, chyba że co innegowynika wyraźnie z ich treści.
-
2 ZASADY SKŁADANIA ZGŁOSZEŃ REZERWACYJNYCH
- W ramach funkcjonalności Platformy Internetowej każdy Użytkownik ma możliwość przeglądania Ofert opublikowanych przez ILOVETRAVELS oraz składania zgłoszeń Rezerwacyjnych obsługiwanych następnie przez ILOVETRAVELS.
- W celu złożenia zgłoszenia Rezerwacyjnego na podstawie którego ILOVETRAVELS nawiąże z Klientem kontakt celem zawarcia Umowy w pierwszej kolejności z oferty opublikowanej na Platformie Internetowej należy wybrać interesującą Klient Ofertę.
- Po wyborze stosownej oferty i określeniu jej wstępnych parametrów należy kliknąć w opcję DODAJ DO KOSZYKA. Koszyk jest udostępnioną dla Klienta w ramach infrastruktury informatycznej przestrzenią Platformy Internetowej, w której Klient ma możliwość gromadzić niezbędne informację na temat składanych rezerwacji.
- W celu złożenia rezerwacji po zakończeniu wyboru Oferty należy wejść do Koszyka poprzez kliknięcie jego ikony dostępnej w prawym górnym rogu Platformy Internetowej. Po sprawdzeniu parametrów składanych rezerwacji w celu kontynuacji procesu jej składania należy kliknąć w opcję PRZEJDŹ DALEJ, co spowoduje uruchomienie formularza składania rezerwacji.
- ILOVETRAVELS w celu ułatwienia składania rezerwacji na Oferty przygotował interaktywny formularz składania rezerwacji, który należy uzupełnić wprowadzając wymagane przez ILOVETRAVELS dane osobowe oraz składając stosowne oświadczenia.
- Złożenie rezerwacji następuję poprzez kliknięcie w przycisk SKŁADAM REZERWACJĘ. Po jego kliknięciu wprowadzone przez klienta dane na temat jego zainteresowania Ofertą oraz jego dane osobowe są przekazywane do ILOVETRAVELS celem weryfikacji i złożenia ostatecznej oferty zawarcia Umowy.
- Za pośrednictwem Platformy Internetowej nie dochodzi do zawarcia Umowy. Po wybraniu stosownej oferty i po złożeniu jej rezerwacji pracownik ILOVETRAVELS nawiąże kontakt z Klientem celem przedstawienia ostatecznej oferty oraz zawarcia Umowy.
3 REKLAMACJE
- W związku z faktem, iż za pośrednictwem Platformy Internetowej nie dochodzi do zawarcia Umowy, za pośrednictwem Platformy Internetowej należy składać reklamację związane wyłącznie z Usługami świadczonymi za pośrednictwem Platformy Internetowej.
- W przypadku Usług świadczonych za pośrednictwem Platformy Internetowej, ILOVETRAVELSwzględem Użytkowników odpowiada jeżeli usługa ma wadę fizyczną lub prawną, wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Każdy Użytkownik ma prawo do zgłoszenia reklamacji. ILOVETRAVELS zachęca do składania Reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu i przesłania go na jego adres mailowy lub w formie papierowej na adres korespondencyjny ILOVETRAVELS.
- Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady świadczonej przez ILOVETRAVELS Usługi.
- ILOVETRAVELS zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania Formularza Reklamacji.
- Każdy Użytkownik składający stosowną reklamację zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej.
4 OCHRONA PRAW AUTORSKICH
- Układ treści zawarty na stronach Platformy Internetowejjak i jego poszczególne części, takie jak materiały pisemne, zdjęcia, grafika, aplikacja i inne, korzystają na ogólnych zasadach z ochrony udzielanej przez przepisy prawa autorskiego.
- Wszelkie znaki towarowe, handlowe oraz firmowe, które występują na stronie Platformy Internetowej podlegają ochronie prawnej na zasadach przewidzianych w odpowiednich przepisach.
- Poprzez korzystanie z treści udostępnionych na stronie Platformy Internetowej Użytkownicy nie nabywają żadnych praw jak również nie uzyskują licencji do tych treści.
- Zabronione jest zwielokrotnianie, modyfikowanie, wtórne wykorzystywanie w całości i w części, blokowanie, publiczne odtworzenie i publiczne udostępnianie treści opublikowanych na stronie Platformy Internetowejza wyjątkiem przypadków wskazanych w niniejszym Regulaminie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.
5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Platforma Internetowa działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa polskiego. Do wszystkich kwestii, które nie zostały poruszone w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
- stały polubowny sąd konsumencki, w którym składać można wnioski o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- powiatowy lub miejski rzecznik praw konsumenta lub organizacje społeczne, których statutowe zadania to ochrona praw konsumentów.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 18 września 2019 roku do odwołania.